CitizenGO

CitizenGO képe
CitizenGO

Last month, the official CitizenGO account on Twitter was suspended by the social media platform, after posting an image on our Twitter page drawing attention to dangerous attempts of the most radical branch of the LGBT lobby to normalize pedophilia. On top of that, in pure censorship fashion, almost all of our tweets that were scheduled one week before were never published.

Le compte CitizenGO a été suspendu de Twitter pour avoir publié une image disant que des groupes pédophiles peuvent se cacher derrière l’idéologie LGBT pour faire avancer leur cause.

Ils sont même allés jusqu’à bloquer tous nos tweets qui étaient programmés une semaine auparavant, et nous avons été obligés de retirer le tweet pour que le compte soit rétabli.

In occasione delle elezioni regionali del 12 e 13 febbraio nel Lazio e in Lombardia, CitizenGO ha redatto un questionario formato da sei domande, con l’intenzione di presentarlo ai candidati. I sei punti descrivono per noi di CitizenGO e la nostra cittadinanza attiva valori fondamentali per il bene comune: vita, famiglia e libertà.

Alors que l'inflation est galopante et que la société française se divise sur la réforme des retraites, l'extrême gauche essaye d'en profiter pour faire passer une nouvelle loi une proposition de loi constitutionnelle visant à introduire l'avortement dans la Constitution.

Le Sénat s'est déjà exprimé et à dit NON.

The annual Brit Awards is the biggest event in UK Music. Running since 1977, the Brits celebrate the successes and achievements of the leading British artists over the past 12 months.

Figyelem! Kerülő úton próbálják befolyásolni a gyerekeket az iskolákban az LMBTQ-szervezetek.

Mivel a gyermekvédelmi jogszabályok szerint nem juthatnak be a gyerekekhez az iskolákba az LMBTQ-szervezetek, a diákok helyett a tanárokat képzik ki.

Koliko je djece na ovaj način dovedeno u Hrvatsku ne zna se točno, ali zna se da su odvjetnici iz Konga koji su pomagali u njihovu dovođenju zaradili pozamašne iznose…
Zajedno možemo napraviti pritisak na institucije i pomoći da se slučaj ne zataška, već da se rasvijetli u koristi ove djece ali i sve djece koja su bil ili su u opasnosti postati žrtve međunarodne trgovine.
Međudržavna posvojenja posebice su osjetljiva i upravo je zbog visokog rizika od otmice, prodaje i trgovine djecom stvorena Haaška konvencija. Njeni potpisnici su uključivanjem pravosuđa i ministarstva država potpisnica željeli spriječiti dramatične slučajeve poput ovoga u kojima su ulozi životi djece!

Husband, father and army veteran, Adam Smith-Connor, 49, is challenging a council fine based on his admission: “I’m praying for my son, who is deceased.”

V parlamente sa bude v najbližších týždňoch hlasovať o voľnej nedeli.

Na tému voľnej nedele sa viedli v roku 2020 mnohé diskusie. Dôvodom bolo rozhodnutie vlády SR zaviesť nedeľu ako sanitárny deň, čo znamenalo, že väčšina obchodov bola zavretá.

L’extrême gauche laïcarde ne s’arrête plus dans sa volonté de faire table rase du passé catholique de la France.

Dès qu’ils le peuvent, ils font tout leur possible pour faire disparaître des signes chrétiens de l’espace public.

Despite polling demonstrating that the majority of Scottish residents are opposed to their government’s proposals to make the process of self-identification easier and to lower the age at which people can identify as the opposite gender, Scotland’s government has gone ahead and voted in favour of these measures.

Minister for Tourism and the Arts Mr Ben Franklin MP is the driving force behind Sydney’s WorldPride 2023 event which does nothing more than promote left-wing gender ideology.

The WorldPride 2023 event in Sydney highlights the fact that the NSW government is merely bowing down before the alter of the LGBTQIA+ community.

SYDNEY WORLDPRIDE 2023 is a Burden on NSW Taxpayers

Immer seltener werden Asylanträge von Flüchtlingen, die zum Christentum konvertiert sind, durch das Bundesamt für Migration und Flüchtlinge positiv beschieden.

Petition to The Hon. Ben Franklin, MLC

Dear Minister,

As you are the responsible Minister for the upcoming Sydney WorldPride 2023 event, we ask that you immediately withdraw all and any government support for the event.

The Australian Law Reform Commission’s (ALRC) review of religious exemptions for educational institutions must also factor in the urgent need to protect the Christian faith in Australian schools, hospitals and businesses.

La Commissione europea ha appena presentato una proposta per il riconoscimento della "genitorialità transfrontaliera" delle coppie dello stesso sesso in tutta l'UE.

Ciò significa che la “genitorialità” stabilita in uno Stato membro dell'UE potrebbe essere obbligatoriamente riconosciuta in tutti gli altri Stati membri, senza alcuna procedura speciale.

We hebben slecht nieuws: de Europese Commissie heeft zojuist een voorstel ingediend voor de erkenning van "ouders" van hetzelfde geslacht in de hele EU.

Dit betekent dat het in een lidstaat van de EU vastgestelde ouderschap in alle andere lidstaten moet worden erkend, zonder aanvullende procedure.