1.031 handtekeningen

Euthanasie voor kinderen dreigt een realiteit te worden in Nederland

Laten wij de verantwoordelijkheid om te beslissen over leven of dood op de schouders van kleine kinderen leggen, die al belast zijn door de stress en pijn van hun ziekte. Dit is het idee van de professor in de kindergeneeskunde Eduard Verhagen. Volgens hem kan dit binnen een jaar mogelijk zijn!

1.031 handtekeningen
· door jsam

250.906 handtekeningen

Stop financiering Amnesty Int'l voor opdringen van abortus aan kleine landen

Dit is de voortzetting van de petitie ‘Stop Financiering Amnesty International’, die tot op heden meer dan 150.000 handtekeningen heeft vergaard.

Het doel van dit vervolg is om meer handtekeningen te verzamelen, als een reactie op Amnesty’s voortdurende anti-leven campagnes, waarmee het kleine en ontwikkelingslanden ‘aanvalt’.

250.906 handtekeningen
· door CitizenGO NL

8.484 handtekeningen

Zeg 'nee' tegen D66-wetsvoorstel 'voltooid leven'

D66 heeft haast met ‘voltooid leven’.

Pia Dijkstra heeft al een nieuw wetsvoorstel aangekondigd, hoewel het onderzoek waar men volgens het regeerakkoord op zou wachten nog loopt. Ze wil haar voorstel sowieso indienen, ongeacht de uitkomst van dit onderzoek.

De levens van kwetsbare mensen zijn in gevaar.

Uit het plan van D66 spreekt bij uitstek een materialistische mensvisie. En daarbij een onevenwichtige nadruk op emotie. Want als je je niet goed voelt, moet er dan een einde aan je leven worden gemaakt? Is het menselijk leven niet op zichzelf beschermwaardig?

8.484 handtekeningen
· door CitizenGO NL

104.489 handtekeningen

FIFA: Geen politieke symbolen, geen LHBT-regenboog

Bij internationale voetbalwedstrijden hebben de VS en Ierland, net als verschillende clubs besloten hun spelers te verplichten tot het dragen van een LHBT-regenboog op hun shirt. Engeland verplicht spelers LHBT-veters in hun schoenen te dragen. Sommige teams eisen van aanvoerders dat ze een LHBT-regenboog-aanvoerdersarmband dragen. Anderen plaatsen het LHBT-symbool op de hoekvlaggen die zij gebruiken.

104.489 handtekeningen
· door Let All Play