1.034 handtekeningen

Euthanasie voor kinderen dreigt een realiteit te worden in Nederland

Laten wij de verantwoordelijkheid om te beslissen over leven of dood op de schouders van kleine kinderen leggen, die al belast zijn door de stress en pijn van hun ziekte. Dit is het idee van de professor in de kindergeneeskunde Eduard Verhagen. Volgens hem kan dit binnen een jaar mogelijk zijn!

1.034 handtekeningen
· door jsam

250.924 handtekeningen

Stop financiering Amnesty Int'l voor opdringen van abortus aan kleine landen

Dit is de voortzetting van de petitie ‘Stop Financiering Amnesty International’, die tot op heden meer dan 150.000 handtekeningen heeft vergaard.

Het doel van dit vervolg is om meer handtekeningen te verzamelen, als een reactie op Amnesty’s voortdurende anti-leven campagnes, waarmee het kleine en ontwikkelingslanden ‘aanvalt’.

250.924 handtekeningen
· door CitizenGO NL

1.376 handtekeningen

Petitie tegen thuisabortus: Laat abortuspil niet telefonisch voorschrijven door huisarts

Foto: ProjectManhattan, Wikimedia

Abortusactivisten van Bureau Clara Wichmann en Women on Waves hebben een brief geschreven aan minister Hugo de Jonge van Volksgezondheid.

Ze willen dat hij nu onmiddellijk de abortuspil laat voorschrijven door huisartsen, zelfs na alleen maar een telefonisch consult (‘telemedicine’), waarna de pil per post wordt bezorgd.

Vrouwen kunnen zo zelf thuis abortus plegen.

1.376 handtekeningen
· door CitizenGO NL

78.183 handtekeningen

Coronavirus update: Ik beloof!

Velen wereldwijd maken zich zorgen over hoe de verspreiding van COVID-19 (de ziekte veroorzaakt door het coronavirus) en de buitengewone maatregelen van overheden hun levens zullen beïnvloeden.

Op dit moment zijn veel voorheen levendige steden totaal verlamd. Kerken, scholen en winkels zijn gesloten, naast restaurants en café’s… De economische klap voor vele gezinnen zal enorm zijn.

78.183 handtekeningen
· door CitizenGO

5.461 handtekeningen

Petitie tegen uitbreiding Belgische abortuswet

Foto ID 36497602 © Steve Allen | Dreamstime.com

De dreigende uitbreiding van de abortuswet in België is ongezien.

Abortussen tot 18 weken, mogelijke vervolging voor mensen die vrouwen een alternatief aanbieden, de bedenktijd verkort, alle sancties (ook na 18 weken) afgeschaft, net als de vrijheid van zorginstellingen...

Deze maatregelen zullen zonder twijfel een toename van het aantal abortussen tot gevolg hebben.

5.461 handtekeningen
· door C'axent

Laat ons weten hoe Netflix reageerde!

Netflix weigert te reageren op de 1,5 miljoen mensen die onze petitie getekend hebben.

Op dit moment staat “De eerste verzoeking van Christus” (gemaakt door Porta dos Fundos) nog steeds op het platform. Het is schokkend dat op ieder moment van de dag, iemand deze godslasterlijke film kan bekijken waarin Jezus Christus als homoseksueel wordt neergezet, Zijn discipelen als alcoholisten en Zijn moeder Maria als een overspelige vrouw. Ook God de Vader wordt door het slijk gehaald.

· door CitizenGO

Abonneren op CitizenGO RSS