Breng 'Unplanned' naar Nederland en België!

Petitie aan producenten van en distributeurs voor de film Unplanned

Breng 'Unplanned' naar Nederland en België!

212.472 ľudí už podpísalo. Pomôž nám dosiahnuť 500.000 podpisov.

Breng 'Unplanned' naar Nederland en België!

De succesvolle lancering van de film Unplanned in de Verenigde Staten was onwaarschijnlijk, vooral voor een film die gaat over een controversieel onderwerp als abortus

Alleen al in het eerste weekend bracht de film 6 miljoen dollar op. Hiermee behoort de film tot de top van best-presterende films in de Verenigde Staten. Unplanned is een buitengewoon schokkende film, die laat zien hoe verschrikkelijk abortus is en hoe immoreel de industrie die er geld aan verdient.

De première werd voorafgegaan door een agressieve campagne van pro-abortus activisten tegen de producent van de film, Pure Flix. Het officiële Twitter-account van de film werd tijdelijk geblokkeerd en advertenties werden geweerd. Ook de media weigerden aandacht te besteden aan deze film.

De film is absoluut van Hollywood-kwaliteit en gaat over het leven van Abby Johnson. Zij werkte bij een internationale abortus-aanbieder in Texas, maar werd in 2009 een pro-life activist nadat ze met eigen ogen een abortus aanschouwde. De ervaring was zo traumatisch dat haar mening over abortus compleet veranderde. Sindsdien heeft ze haar leven gewijd aan de strijd tegen Planned Parenthood, het bedrijf waar ze voor werkte, en het gevecht voor het leven vanaf het prilste begin.

Sinds de film op 29 maart verscheen, is deze al op 1.700 schermen afgespeeld. Het is nu al de grootste pro-life film ooit verschenen, met een enorme impact op de mensen die hem zien.

Unplanned staat op het punt te verschijnen in Canada, maar de producenten hebben moeilijkheden met bioscoopketen Cineplex. Cineplex erkent dat de interesse van het publiek voor de film erg groot is, maar ze vinden de film "te controversieel" om te laten zien in Canadese bioscopen.

We willen de producenten van Unplanned ondersteunen, zodat lokale filmdistributeurs over de hele wereld deze belangrijke film naar het grote scherm zullen brengen.

We willen de producenten én distributeurs laten zien dat er een grote vraag is naar Unplanned in Nederland en België!

We zullen de producenten de handtekeningen overhandigen, samen met de handtekeningen onder vergelijkbare petities voor andere landen (de teller hierboven is voor alle landen samen), zodat zij aan potentiële distributeurs kunnen laten zien dat er wereldwijd vraag is naar hun film.

Wil je ons helpen? We kunnen een grote stap zetten richting bewustwording van de verschrikkingen van abortus dankzij Unplanned.

Teken nu de petitie!

Podpísať petíciu teraz!

Prosím, vyberte si z nasledujúcich možností:
Vaše informácie spracovávame v súlade s našimi Zásadami ochrany osobných údajov a Podmienkami používania.CitizenGO bude chrániť vaše súkromie a bude vás priebežne informovať o tejto kampani a podobných iniciatívach. Svojím podpisom zároveň vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania a Pravidlami ochrany osobných údajov CitizenGO a súhlasíte s občasným zasielaním e-mailov o našich kampaniach. Kedykoľvek sa môžete odhlásiť.

Beste Cary Salomon en Chuck Konzelman, schrijvers en producenten van Unplanned,

Onlangs hoorden wij over jullie film, Unplanned. Deze film is een grote stap voorwaarts richting een wereldwijde bewustwording van de verschrikkingen van abortus. We zijn dankbaar voor jullie inzet en die van jullie team.

We zijn ons bewust van de moeilijkheden die het moet hebben opgeleverd om tot hier te komen, en dus willen we jullie bemoedigen om door te gaan met het promoten en vertonen van jullie film. Over de hele wereld is er een publiek voor deze boodschap.

Miljoenen mensen wereldwijd willen deze film zien. Neem alsjeblieft ook contact op met distributeurs in Nederland en België om deze film daar te vertonen. Dit zou zeer helpen bij de bewustwording van wat voor verschrikking abortus eigenlijk is.

Jullie hebben onze steun en de steun van miljoenen mensen wereldwijd.

[Vaše meno/Vaše jméno]

Podpísať petíciu teraz!

212.472 ľudí už podpísalo. Pomôž nám dosiahnuť 500.000 podpisov.